niedziela, 6 kwietnia 2014

Prolog

Gazeta Państwowa Rocqumoire :
18 marca 1995r.
Obywatele Rocqumoire szczęśliwi, w całym państwie odbywają się przyjęcia na cześć córki naszej kochanej królowej Ashley i króla Michaela, która przyszła na świat siedemnastego marca.

Gazeta Państwowa Rocqumoire:
23 marca 1995r.
Całe państwo pogrążone w rozpaczy. Pierworodne dziecko pary królewskiej  zostało porwane. Trwają pilne poszukiwania. Nikt nie może przekroczyć granicy państwa.



Gazeta Państwowa Rocqumoire:
17 marca 2005r.
Dziś córka królewskiej pary skończyłaby dziesięć lat. Dziewczynki wciąż nie odnaleziono. 
Królowa wciąż pozostaje pogrążona w rozpaczy.

8 komentarzy:

  1. Oooooo zaciekawiłaś mnie :33 czekam na 1 rozdział ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takie krótkie, ale zapowiada się ciekawie. Również oczekuję pierwszego rozdziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Trafiłam! Oj, oj, oj! Szybko dodałaś! Czemu tylko ja mam takiego lenia :C
    Weny!
    www.ksiezniczka-cieni.blogspot.com
    www.wolajac-o-pomoc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na pierwszy rozdział :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalnie , podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję twojego bloga do Libster Awards więcej informacji szukaj tutaj -----> http://warriorisback.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń